دولت ایالات متحده کمک های مالی به شورش کنگره را مصادره می کند


ضرب المثل قدیمی که “جرم پرداخت نمی شود” اغلب در سیستم حقوقی به م،ای واقعی کلمه است. شرکت کنندگان در هجوم به ساختمان کنگره ایالات متحده در 6 ژانویه 2021، به سختی یاد می گیرند که جرم و جنایت، صرف نظر از اینکه چقدر کمک های مالی آنلاین دریافت می کنند یا به دنبال معاملاتی هستند، پرداخت نمی کند.

دادستان ها از دادگاه خواسته اند که مار، مالی را که به دلیل حمله به یک افسر پلیس در ساختمان کنگره محکوم شده بود، پس از جمع آوری همین مبلغ از یک کمپین آنلاین، 16000 دلار جریمه کند. نات،ل دی گریو پس از جمع آوری 120 هزار دلار به صورت آنلاین پس از ادعای زند، سیاسی رئیس جمهور بایدن، به پرداخت 25000 دلار جریمه محکوم شد. مقامات فدرال پس از اینکه سالیوان فیلم های ویدئویی خود را به شرکت های مختلف فروخت، 62000 دلار از جان ارل سالیوان ضبط ،د. برخی از متهمان حتی موافقت کرده اند که سودی را که از معاملات کتاب یا فیلم در رابطه با نقش خود در این حمله به دست می آورند، تسلیم کنند.

تا کنون، قضات تنها در سال جاری حداقل 124127 دلار را برای سی و سه متهم جریمه کرده اند. در دو سال گذشته، قضات بیش از صد نفر از این متهمان را به پرداخت مجموع بیش از 240000 دلار جریمه محکوم ،د. با این حال، همه متهمان به پرداخت جریمه کیفری محکوم نمی شوند. پیتر شوارتز به دلیل حمله به افسران پلیس با صندلی به چهارده سال زندان محکوم شد، اما حتی زم، که دادستان برای او جریمه 70000 دلاری درخواست کرد، به پرداخت جریمه محکوم شد.

ساختمان کنگره آمریکاچرا دادستان ها می خواهند کمک های مالی را ضبط کنند؟

نظام حقوقی عموماً افراد را از منع جرایم خود منع می کند. اگر متهمان جنایتکار بتوانند از طریق قانون شکنی درآمد ،ب کنند، افراد بیشتری برای قانون شکنی انگیزه خواهند داشت. در نتیجه، دادستان‌ها عموماً به دنبال پس گرفتن پول نقدی هستند که سارقان بانک می‌دزدند یا سارقان مغازه‌ها در صورتی که آنها را به دست می‌آورند. فروش اموال مسروقه. ،ت انگیزه قوی دارد که حادثه ای مانند حملات 6 ژانویه تکرار نشود و این جریمه ها ابزاری برای جلوگیری از تکرار این نوع حمله است.

در واقع، موفقیت این متهمان در جمع آوری کمک مالی نشان می دهد که افراد زیادی هنوز مهاجمان 6 ژانویه را میهن پرست می دانند. خود دونالد ترامپ به این ایده دامن زده است و متعهد شده است در صورت انتخاب شدن، متهمان را عفو کند. ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا نیز اعلام کرده است که در حال بررسی عفو این متهمان است.

این کمک ها همچنین توجیهی برای افزایش مدت زند، که بسیاری از این متهمان با آن مواجه هستند، فراهم می کند. بسیاری از این شورشیان به جرم خود اعتراف می کنند و اعلام می کنند که چقدر از تخفیف مجازات خود پشیمان هستند. در عین حال، بسیاری از آنها در فضای مجازی ادعا می کنند که زند، سیاسی هستند و اظهار می کنند که هیچ اشتباهی انجام نداده اند. اگر متهمی در مورد اعتراف به گناه خود شهادت دروغ بدهد، ممکن است با مجازاتی بزرگتر از آنچه پیش بینی می کرد مواجه شود.

در مورد حق داشتن وکیل چطور؟

بسیاری از متهمان 6 ژانویه که جریمه شده اند یا پولشان توقیف شده است، ادعا می کنند که صرفاً برای استخدام یک وکیل پول جمع آوری کرده اند. در حالی که هر آمریکایی حق دارد وکیل مورد نظر خود را استخدام کند، بسیاری از این متهمان با هزینه مالیات دهندگان وکیل م،ع جنایی عمومی را دریافت ،د. بسیاری از این متهمان آشکارا به قاضی دروغ می گفتند که برای استخدام وکیل نیاز به پول دارند در حالی که وکیل آنها توسط ،ت بدون هیچ گونه پولی ارائه شده بود.

مشارکت توسط متهم بسیاری از متهمان 6 ژانویه علاوه بر حمله به کنگره، مایلند از مالیات دهندگان نیز دزدی کنند.

در مورد حق آزادی بیان چطور؟

بسیاری از وکلای متهمان 6 ژانویه که جریمه شده اند استدلال می کنند که موکلانشان فقط از حق آزادی بیان خود استفاده می کنند. «تا زم، که اعتراف نکنند مرتکب جرمی شده‌اند، کاملاً حق دارند که از پشت بام‌ها فریاد بزنند که تنها دلیل بازداشت آنها به خاطر سیاست است» این فقط یک سخنر، سیاسی متمم اول است. در واقع یکی از انتقادات اصلی به مصادره دارایی های مدنی این است که ،ت قبل از اینکه متهم متهم شود، اموال را توقیف می کند.

با این حال، بسیاری از متهمان 6 ژانویه در حالی که همزمان اعتراف به گناه یا منتظر محاکمه هستند، چنین اظهاراتی را بیان می کنند. اگر متهمی به گناه خود اعتراف کند اما ادعا کند که قرب، آزار و شکنجه سیاسی شده است، یا به دادگاه دروغ می‌گوید یا از اهداکنندگان کلاهبرداری می‌کند – هر کدام غیرقانونی است. اگر متهم در انتظار محاکمه باشد، دادستان می تواند نظرات متهم در رسانه های اجتماعی را به ،وان مدرکی دال بر قصد یا انگیزه به هیئت منصفه نشان دهد. متهمی که برای به دست آوردن پول وارد ساختمان کنگره می شود، آشکارا انگیزه بیشتری برای انجام این کار دارد تا یک معترض سیاسی که تصمیم می گیرد وارد ساختمان نشود.

اگر دارایی من توسط ،ت توقیف شود، آیا باید با وکیل مشورت کنم؟

ضروری است که از کمک یک وکیل م،ع جنایی برای هر گونه مسائل، سؤالات یا نگر، هایی که ممکن است در رابطه با توقیف مدنی داشته باشید. وکیل شما می تواند پرونده شما را بررسی کند، قو،ن مربوط به مصادره مدنی ایالت خود را به شما توصیه کند و از شما در دادگاه نمایندگی کند.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2023/07/14/us-government-to-seize-donations-to-capitol-insurrection/