خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


مطابق با WRAL و دیگر منابعهفت خانه و یک ،ب و کار در شش آتش سوزی در دورهم از 2 ژوئیه تاکنون آسیب دیده اند. خانه ها همه در یک منطقه از شهر هستند و در آن زمان خالی بودند. مقامات بر این باورند که آتش سوزی ها عمدا ایجاد شده است و فعالانه به دنبال اطلاعات از مردم در مورد مظنونین احتمالی هستند. برای دریافت اخبار حقوق جزا به ادامه مطلب مراجعه کنید.

شلیک افسر SWAT. ،بیدن به WRAL، این داستان گزارش می دهد که کوین چاویس، عضو تیم SWAT شهرستان رابسون در جریان یک حمله مواد مخدر در پمبروک مورد اصابت گلوله قرار گرفت. انتظار می رود که او بهبودی کامل پیدا کند. کلانتر یک جلیقه SWAT را به احتمال زیاد جان افسر را نجات داده است. بر اساس این گزارش، هر دو مظنون این حمله با 15 میلیون دلار اوراق مشارکت در بازداشت هستند.

قتل های دسته جمعی با رکورد بالا. اخبار AP گزارش ها از 1 ژانویه تا 30 ژوئن سال جاری، این کشور شاهد 28 قتل جمعی بوده است که به ،وان رویدادی با حداقل چهار مرگ، بدون احتساب مظنون، تعریف شده است. این قتل ها منجر به کشته شدن 140 قرب، شده است. این اعداد ظاهراً بالاترین میزان هستند و رکورد قبلی 27 کشتار جمعی در شش ماه آ، سال 2022 را پشت سر گذاشته اند.

قاتل سریالی مظنون دستگیر شد آ عدد از رسانه ها رسانه ها گزارش می دهند که پلیس یک قاتل زنجیره ای مظنون را در نیویورک بازداشت کرده است. پس از ناپدید شدن یک زن جوان در سال 2010 در لانگ آیلند، نیویورک، پلیس بقایای چهار زن دیگر را در نزدیکی بزرگراهی در شهرستان سافولک کشف کرد. بقایای انس، بیشتری در سال 2011 در این نزدیکی کشف شد و پلیس معتقد است که مظنون ممکن است مسئول 11 قتل حل نشده در این منطقه باشد. این دستگیری محصول تحقیقات یک کارگروه متشکل از مقامات محلی، ایالتی و فدرال است که در اوایل سال 2022 تشکیل شد.

به دنبال تداوم نامحدود در پرونده رکوردهای ترامپ. این AP گزارش جزئیات آ،ین پرونده پرونده سوابق امنیت ملی علیه رئیس جمهور سابق ترامپ. وکلای م،ع به دنبال استمرار نامحدود در این پرونده تا حل و فصل همه درخواست‌های پیش از محاکمه “ماهوی” هستند. را درخواست تا حدی استدلال می‌کند که زمان بیشتری برای تیم دفاعی لازم است تا مجوزهای امنیتی را دریافت کند و مواد طبقه‌بندی شده را بررسی کند. و، دادگستری به دلایل متعددی با این درخواست مخالفت کرده است، از جمله اینکه برخی از وکلای ترامپ هنوز برای چنین مجوزی درخواست نکرده بودند.

Beddingfield برای حمله 6 ژانویه محکوم شد. N&O گزارش ها متیو بدینگفیلد، ،ن کارولینای شمالی، اخیراً در دادگاه فدرال به دلیل حمله به مجریان قانون در جریان شورش 6 ژانویه در کاپیتول به 38 ماه زندان محکوم شد. ده نفر دیگر از کارولینای شمالی به زندان محکوم شده اند و در مجموع 30 نفر از ،نان ایالت در رابطه با این رویدادها متهم شده اند.

6 ژانویه روند تحقیق. در دیگر اخبار 6 ژانویه، تحقیقات جنایی درباره وقایع منتهی به شورش و پیرامون آن ادامه دارد. جک اسمیت، بازپرس ویژه اخیراً یک کار داوطلبانه انجام داد مصاحبه با رودی جولی،، وکیل سابق ترامپ به ،وان بخشی از تحقیقات. مجله نیویورک تایمز گزارش ها شاهدان متعددی از جمله جرد کوشنر، داماد ترامپ، اخیراً در مقابل هیئت منصفه بزرگ در واشنگتن دی سی نیز شهادت دادند. بازرسان ظاهرا روی این موضوع تمرکز می‌کنند که آیا رئیس‌جمهور سابق آگاهانه در مورد تقلب در انتخابات پس از انتخابات 2020 دروغ گفته است.

دادگاه تجدید نظر احکام سوگند نگهبانان. ما در جمع بندی اخبار قبلی اشاره کردیم که استوارت رودز، بنیانگذار سوگند، به دلیل توطئه فتنه انگیز در رابطه با نقشش در رویدادهای 6 ژانویه به 18 سال زندان فدرال محکوم شد. این حکم کمتر از توصیه دستورالعمل‌های مجازات ایالات متحده بود و بسیار کمتر از ۲۵ سالی بود که دادستان‌ها برای صدور حکم به دنبال آن بودند. دادستان ها دارند درخواست تجدید نظر کرد در پرونده رود و سایر متهمان، با این استدلال که احکام خیلی سبک بودند.

کمیته وکلا لغو جولی، را توصیه می کند. کمیته انضباطی DC Bar دارد توصیه شده که رودی جولی، به دلیل طرح ادعاهای بیهوده و بی اساس در دادخواست های دادگاه در تلاش برای لغو نتایج انتخابات 2020 در منطقه از خدمت برکنار شود. این به دنبال آن است تعلیق مجوز قانونی جولی، در ایالت نیویورک برای سوء رفتار مشابه. جولی، یافته‌های کمیته را به چالش می‌کشد و قصد دارد تصمیم کمیته را به هیئت انضباطی کامل اعتراض کند.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-667/