تمرکز مسکونی: قسمت 1 – عدم تغییر در معافیت برای ثبت نام تلقی شده خودکار تحت طرح شناسایی متقابل – ساخت و ساز و برنامه ریزی


08 ژوئیه 2023

برگزاری Redlich


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

طرح شناسایی متقابل مش، المنافع تحت قانون شناسایی متقابل 1992 (Cth) اصلاح شده در سال 2021 برای معرفی ثبت نام خودکار (ADR) دارندگان مجوزهای شغلی معتبر در ایالت خود را قادر می سازد تا به سادگی، سریع و ارزان در سراسر حوزه های قضایی کار کنند.

در صورتی که وزیر کشوری تشخیص دهد که این شغل خطر قابل توجهی برای حمایت از مصرف کننده، محیط زیست، رفاه حیوانات، سلامت یا ایمنی کارگران یا مردم دارد، این امکان را به ،ت ها می دهد تا مشاغل را حذف کنند.

NSW این طرح اصلاح شده را از 1 ژوئیه 2021 پذیرفت، اما بلافاصله مجوزهای مختلف شغلی را به مدت 12 ماه از ADR معاف کرد و در انقضای آن در سال 2022 اعلامیه 12 ماهه مشابهی را ارائه کرد.

از تاریخ 1 ژوئیه 2023، معافیت 12 ماهه دیگری توسط اعلامیه شناسایی متقابل خودکار (نیو ساوت و،) (معافیت – مختلف) 2023 اعلام شده است. بدون مجوز در NSW. بی،ه فعلی را می توان در اینجا یافت.

به طور مرتبط، معافیت های بخش ساخت و ساز برای ADR عبارتند از:

  • مجوز پیمانکار و گواهی ناظر برای کارهای ساختم، عمومی تحت قانون خانه سازی 1989 (NSW)

  • مجوز پیمانکار و گواهی ناظر برای نصب اضافات و سازه های خانه پیش ساخته با ،ت ف،ی تحت قانون خانه سازی 1989 (NSW)

  • مجوزها و گواهی نامه های لوله کشی آب – سیستم های حفاظت در برابر آتش و آبپاش آتش تحت قانون خانه سازی 1989 (NSW)

  • مجوزها و گواهینامه های خدمات مک،کی و گاز پزشکی، کار تکنسین گاز پزشکی، کار اتصالات گاز پزشکی تحت قانون خانه سازی 1989 (NSW)

  • مجوزها و گواهینامه ها برای سیم کشی برق، تهویه مطبوع و تبرید بر اساس قانون خانه سازی 1989 (NSW)

  • ثبت یا به رسمیت شناختن به م،ای
    قانون متخصصان طراحی و ساختمان 2020 (NSW):

    • کارشناس طراحی – سیستم های آتش نش، (همه طبقات)

    • کارشناس طراحی – مهندسی ایمنی آتش نش،

    • مهندس حرفه ای – ایمنی آتش نش،.


  • گواهینامه‌های ثبت‌شده – ایمنی آتش‌سوزی و پزشک معتبر – ایمنی آتش‌سوزی تحت قانون گواهی‌های ساختمان و توسعه 2018 (NSW).

بی،ه ریسک خاطرنشان می کند:

“خطر قابل توجهی برای حمایت از مصرف کننده و ایمنی عمومی. بخش ساختمان و ساخت و ساز در نیو ساوت و، مشمول ا،امات و حفاظت های اضافی است. ،ابی های ساختم، منجر به هزینه هایی برای صاحبان خانه برای رفع عیوب و افزایش خطر برای ایمنی برای افرادی می شود که با ساختمان های غیرمنطبق زندگی می کنند. ،ت NSW و مصرف کنندگان باید به بخش ساختمان و ساخت و ساز اعتماد داشته باشند.

بی،ه توضیحی بی،ه نشان می دهد که مشورت با سهامداران صنعت و شناسایی خطرات مداوم مرتبط با ADR صورت گرفته است. با نگاهی به آینده، گفته می‌شود که 12 ماه ارائه شده در اعلامیه زمان بیشتری را برای آژانس‌های NSW فراهم می‌کند تا به خطرات شناسایی شده برای انتقال ایمن این مجوزهای شغلی به ADR در آینده رسیدگی کنند.

این نشریه به هر موضوع مهم یا تغییر در قانون نمی پردازد و قرار نیست به ،وان جایگزینی برای توصیه های حقوقی یا دیگر توصیه هایی که ممکن است با شرایط خاص خواننده مرتبط باشد، مورد اعتماد قرار گیرد. اگر این نشریه مورد علاقه را پیدا کردید و مایلید بیشتر بد،د یا مایل به دریافت مشاوره حقوقی مرتبط با شرایط خود هستید، لطفا با یکی از افراد ذکر شده در لیست تماس بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: املاک و مستغلات و ساخت و ساز از استرالیا

ادعای پرداخت با نام دیگر

پایپر آلدرمن

رهنمودهای قضایی اخیر نیو ساوت و، که توجه به ماهیت، به جای شکل، ادعاها و برنامه های پرداخت را معطوف می کند.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1340180