ترامپ خواستار محاکمه می شود زیرا قاضی کارول بد اخلاق است


ترامپ غمگین

(ع، از PAUL J. RICHARDS/AFP/Getty Images)

جوزف تاکوپینا مردی به نظر نمی رسد بیش از حد داده شده است به خود بازتابی به نظر می رسد این وکیل مانند موکل مشهورش، دونالد ترامپ، بیشتر بر استراتژی تلویزیونی/ روابط عمومی خود تمرکز کرده است تا برنده شدن هیئت منصفه در پرونده حمله و افترا که در دادگاه فدرال در نیویورک جریان دارد. اما شاید برای او روشن شده است که او به سبک دهه 1950 معاینه متقابل E. Jean Carroll رفت نسبتا بد هفته گذشته یا شاید او فقط به این الگو ادامه می دهد که تا حد امکان خود را نسبت به دادگاه نفرت انگیز جلوه دهد.

در هر صورت، اوایل صبح امروز تاکوپینا یک درخواست را ثبت کرد حرکت نامه برای محاکمه نامن، به این دلیل که قاضی لوئیس کاپلان نسبت به او بد است – کم و بیش.

او اظهار داشت که دادگاه “به طور ناعادلانه ای به هیئت منصفه و تایید ظاهری دیدگاه شاکی” با اجازه ندادن او به کارول در مورد تعداد وکلای حاضر در اتاق اشاره کند – واقعیتی که خود هیئت منصفه به راحتی آن را تأیید می کند:

تاکوپینا: اما یکی از دلایلی که کارول مارتین به شما گفت داستان را به ،ی نگویید و یکی از دلایلی که شهادت دادید که هرگز داستان را به ،ی نگفتید، قدرت دونالد ترامپ بود.

کارول: من می ترسیدم که دونالد ترامپ تلافی کند، کاری که او انجام داد. دقیقا همینطوره یکی از بزرگترین ترس های من کاملاً به حقیقت پیوست.

تاکوپینا: باشه.

کارول: امروز اینجا دو میز پر از وکلا دارد. کاملا درست شد.

تاکوپینا: ما تقریباً به همین میزان وکیل داریم. خانم کارول همه وکیل نیستند، اما صرف نظر از آن –

دادگاه: بیا دیگه. آقای تاکوپینا بیایید حرکت کنیم

تاکوپینا با ادعای اینکه کارول خودش به دلیل اینکه ترامپ به دروغ او را به یک عامل دموکرات متهم کرده شکایت کرده است، تلاش کرد تا شهادتی را که قبلاً در مورد بودجه دعوی قضایی حذف شده بود، اعتراف کند. در واقع، بودجه در سال 2020 تأمین شد بعد از او این شکایت را تسلیم کرد و به اظهارات توهین آمیز ترامپ در سال 2019 بی ربط است. او همچنین برای سومین بار شکایت خود را مبنی بر اینکه یکی از شاهدان تمایل کارول باید کنار گذاشته شود، تکرار کرد زیرا این سوال وجود دارد که آیا ترامپ سعی کرده به اندام تناسلی او دست بزند یا فقط او را علیه او پرتاب کرده است. دیوار و سعی کرد او را ببوسد.

او ناله کرد که پست‌های رسانه‌های اجتماعی ترامپ و پسرش درباره محاکمه «نظر محض محافظت شده» است و بنابراین تهدیدات ضمنی قاضی مبنی بر اتهام تحقیر «منع، کننده زمینه‌ای است که زمینه ساز رفتار ناعادلانه او با متهم در این مورد است». در مقابل، او داست، را در یک رو،مه بریت،ایی درباره یک هیئت منصفه ساختگی که توسط تیم کارول تشکیل شده بود و ترامپ را گناهکار می‌دانست، به ،وان «قله پیش داوری» توصیف کرد.

خنده دارتر از همه، او خشم شدیدی را متاثر کرد که قاضی کاپلان به هیئت منصفه توضیح داد که ،وان کتاب کارول «برای چه به مردان نیاز داریم؟: یک پیشنهاد متواضعانه» و پیشنهاد او مبنی بر اینکه همه مردان باید برای آموزش مجدد به مونتانا فرستاده شوند یک ریف بر روی یکی از آنها بود. متون متعارف در زبان ،یسی:

پس از اینکه کارول شهادت داد که مفهوم فوق الذکر از دفع و بازآموزی همه مردان یک طنز است، دادگاه به گونه ای مداخله کرد که با بیان چنین تصوری که از پیشنهاد متواضعانه سوئیفت به دست آمده است، چنین شهادتی را تأیید کرد. به جای پرداختن به موضوع مردان، «پیشنهاد سویفت [was] برای حل مشکل فقر ایرلندی با کشتن و خوردن کودکان ایرلندی. به جاناتان سویفت، یک پیشنهاد متواضع (1729) مراجعه کنید.» Farah v. Esquire Mag., 736 F.3d 528. 536 (DC Cir. 2013). گفته می‌شود، اگر شاکی می‌خواست در مورد کتابی سیصد ساله که به موضوع کتاب خودش نمی‌پردازد شهادت بدهد، می‌توانست این کار را برای کارگرد، مجدد انجام دهد. این وظیفه دادگاه نبود که شواهدی را از سوی دادگاه برای تأیید موضع شاکی به گونه‌ای ارائه کند که به هیأت منصفه، طرفداری یکی از طرفین را پیشنهاد کند.

به ،وان رو،مه نگار مارسی وی، نشان میدهد، نه تنها به نظر می رسد تاکوپینا مرجع ادبی را از دست داده است، بلکه به نظر می رسد مورد او اشاره کرد که توسط نظریه پردازان توطئه جناح راست بدنام آورده شده است، و در آن DC Circuit در مورد نقش اصلی طنز نظر داده و آن را از افترا متمایز می کند.

اما بیشتر این حرکت با غر زدن انجام می شود که دادگاه ارتباط تاکوپینا را قطع کرد و اجازه نداد او کارول را در جایگاه شاهد حضور داشته باشد.

به نظر می رسد عملاً مسلم است که وکیل می داند این تلاش محکوم به ش،ت است و صرفاً برای موکل خود و دادگاه تجدید نظر موضع گیری می کند. اما اگر ت، بود که قاضی کاپلان راحت‌تر به او رسیدگی کند، به نظر می‌رسد که اصلاً کارساز نبوده است.

تاکوپینا: این یکی تاریخش در سال 2016 است، این را به خاطر دارید؟
کارول: بله.
تاکوپینا: به دلیل ایمیل های تهدیدآمیز توصیه کردید با پلیس تماس بگیرید؟
کارول: بله.
تاکوپینا: می 2017-
مشاور کارول: اعتراض! انباشته!
قاضی کاپلان: قبول است.

– Inner City Press (@innercitypress) 1 مه 2023

و در همین حال، ترامپ که حاضر نشد به دادگاه بگوید که آیا قصد شرکت در دادگاه را دارد یا نه – سرفه اعتراف کنید که او هرگز قصد نداشت پا در دادگاه بگذارد – در اسکاتلند است. اما حداقل او پیام تاکوپینا را دریافت کرد و به آن تغییر داد ارسال پست درباره قاضی خوان مرچان، که ریاست دادگاه جنایی خود در ایالت نیویورک را بر عهده دارد. زم، که برای دونالد ترامپ کار می کنید، به ،وان یک شاهکار حماسی کنترل مشتری به حساب می آید. بنابراین، این همه در حال انجام است شنا ،.


لیز دای در بالتیمور زندگی می کند جایی که او درباره قانون و سیاست می نویسد و در آن ظاهر می شود باز ، استدلال ها پاد،ت




منبع: https://abovethelaw.com/2023/05/t،p-demands-mistrial-because-carroll-judge-is-mean/