بهترین شرکت های بازاریابی قانونی برای رشد شرکت شما


بهینه سازی موتورهای جستجو، بالای قیف و پرداخت به ازای کلیک؟ اگر این کلمات باعث سردرگمی شود، بخشیده خواهید شد. بالا،ه شما برای تحصیل حقوق به مدرسه رفتید نه بازاریابی قانونی.

و هنوز، بازاریابی قانونی برای شرکت ها در هر اندازه ای بسیار مهم شده است. همانطور که رقابت تشدید می شود، می تواند یک راه قدرتمند برای به دست آوردن برتری نسبت به رقابت و جذب جریان ثابت مشتریان باشد. خبر خوب؟ شما مجبور نیستید این کار را به تنهایی انجام دهید. با دقت جستجو کنید، مجموعه‌ای از شرکت‌ها را خواهید یافت که می‌توانند بازاریابی شرکت حقوقی شما را ارتقا دهند.

تنها چالش در پیدا ، گزینه من، برای شما نهفته است. برای کمک، نکات برتر خود را برای انتخاب یک شرکت بازاریابی قانونی به همراه فهرستی از بهترین شرکت های بازاریابی قانونی در سال 2023 گردآوری کرده ایم.

بازاریابی قانونی چیست؟

بازاریابی حقوقی اصطلاحی فراگیر است که به آگاهی بخشی و جذب مشتریان به یک موسسه حقوقی از طریق روش‌های مختلف اشاره دارد.

این روش‌ها می‌توانند از تبلیغات چاپی و تبلیغات تلویزیونی گرفته تا استراتژی‌های آنلاین مانند بهینه‌سازی موتورهای جستجو و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی متفاوت باشند.

هدف نهایی بازاریابی قانونی ایجاد تجارت و ،ب درآمد برای یک شرکت حقوقی است.

آشنایی با شرکت های بازاریابی قانونی

تا سال 1977، تبلیغات در همه ایالت ها توسط دیوان عالی ممنوع بود. این بدان م،است که تا چند دهه پیش، بازاریابی در شرکت های حقوقی وجود نداشت.

در حالی که اخیراً جهشی در آن وجود داشته است بازاریابی دیجیتال، بسیاری از شرکت ها هنوز خودشان را بازاریابی نمی کنند. طبق تحقیقات انجام شده در جدیدترین گزارش بررسی فناوری حقوقی ABA30 درصد از متخصصان حقوقی بودجه بازاریابی سالانه ندارند. این تعجب بزرگی نیست. بدون کمبود وظایف اداری برای تکمیل هر روز، بسیاری از متخصصان حقوقی برای یافتن زم، برای وکالت تلاش می کنند، چه رسد به اینکه ،ب و کار خود را ارتقا دهند.

اینجاست که شرکت‌های بازاریابی قانونی وارد عمل می‌شوند. با مجموعه مهارت‌ها و تخصص منحصربه‌فرد خود، بسیاری از این کارهای سنگین را به عهده می‌گیرند.

خدماتی که شرکت های بازاریابی قانونی ارائه می دهند

امروزه شرکت های بازاریابی قانونی مختلفی وجود دارند که خدمات تخصصی ارائه می دهند.

  • آژانس های سئو. به سختی می تو،د یک شرکت حقوقی پیدا کنید که نمی خواهد در صفحه اول گوگل ظاهر شود – جایی که آژانس های سئو می توانند به شما کمک کنند. این آژانس های تخصصی می توانند رتبه شما را در موتورهای جستجو افزایش دهند و با استفاده از تاکتیک هایی مانند تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و ایجاد لینک، ترافیک سایت شما را هدایت کنند.
  • آژانس های تبلیغاتی. آژانس های تبلیغاتی با توانایی خود در برنامه ریزی، توسعه و اجرای کمپین های تاثیرگذار، به شرکت های حقوقی کمک می کنند تا در یک چشم انداز بسیار رقابتی مورد توجه قرار گیرند. آنها از طیف گسترده ای از کانال ها، از تبلیغات چاپی گرفته تا اسپات های رادیویی و تلویزیونی استفاده می کنند.
  • آژانس های تولید محتوا محتوا همچنان پادشاه است – و صنعت حقوقی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این آژانس‌ها با ارائه همه چیز از استراتژی گرفته تا کپی‌رایتینگ و تجزیه و تحلیل، به شرکت‌های حقوقی کمک می‌کنند محتوای ارزشمندی تولید کنند که با مخاطبان آنها طنین‌انداز شده و اعتبار برندشان را ایجاد کند.
  • آژانس های رسانه های اجتماعی آژانس های رسانه های اجتماعی در توسعه کمپین هایی تخصص دارند که به شرکت ها کمک می کند با جامعه خود ارتباط برقرار کنند و تخصص خود را به نمایش بگذارند. لینکدین یک پلتفرم محبوب برای متخصصان حقوقی است.
  • آژانس های برندینگ آژانس های برند در توسعه بزرگترین دارایی شما تخصص دارند. از طریق خطوط بر،ب، آرم ها، مواد بازاریابی و موارد دیگر، آنها به ایجاد تصویری کمک می کنند که آنچه را که شرکت شما را متمایز می کند، منتقل می کند.
  • آژانس های توسعه وب سایت. امروزه، وب سایت شما یکی از اولین مکان هایی است که مشتریان بالقوه با شرکت شما در تعامل هستند، که نقش آژانس های توسعه وب سایت را به ویژه قدرتمند می کند. اگر یک وب سایت سفارشی خارج از دسترس شما است، کلیو گرو استفاده آسان را ارائه می دهد سازنده وب سایت شرکت حقوقی در سیستم نرم افزار مدیریت قانونی خود.

ع، یک وکیل روی لپ‌تاپ در حال تحقیق در مورد شرکت‌های بازاریابی قانونی.

مزایای شرکت های بازاریابی قانونی

شرکت های بازاریابی حقوقی مزایای زیادی را به شرکت های حقوقی ارائه می دهند. در اینجا برخی از برتری های برتر آورده شده است.

آن‌ها نکات و نکات صنعت حقوقی را می‌دانند

تعداد زیادی از شرکت های بازاریابی وجود دارند که به بسیاری از صنایع پاسخ می دهند – اما به طور خاص با یک مجاز شرکت بازاریابی واقعاً می تواند تفاوت ایجاد کند. شرکت های بازاریابی قانونی ا،امات منحصر به فرد صنعت را از ملاحظات اخلاقی گرفته تا آ،ین مقررات درک می کنند. بنابراین، می‌تو،د روی آنها حساب کنید تا کار را بدون مواجه شدن با عواقب بالقوه انجام دهند.

آنها به شما کمک می کنند کارآمدتر کار کنید

یافتن مشتریان جدید یک تعهد بزرگ است. به هر حال، وکلا در حال حاضر برای مدت زم، که هست تنگ شده اند و ا،ر آنها تکمیل شده اند کمتر از سه ساعت کار قابل پرداخت در روز. با یک چیز کمتر، شرکت های حقوقی می توانند هوشمندانه تر کار کنند و روی چیزهایی که واقعاً مهم هستند تمرکز کنند.

آنها شرکت شما را با تقویت حضور آنلاین شما رشد می دهند

از طریق استراتژی هایی مانند بهینه سازی موتور جستجو، تبلیغات پولی و بازاریابی محتوا، شرکت های بازاریابی قانونی به افزایش دیده شدن شرکت حقوقی شما کمک می کنند. در نتیجه، مشتریان جدیدی جذب خواهید کرد و ،ب و کار خود را توسعه خواهید داد. بر این اساس، با رسیدگی به پرونده‌های بیشتر، می‌تو،د از نرم‌افزار مدیریت فعالیت‌های حقوقی، مانند Clio Grow، به طور یکپارچه استفاده کنید. مشتریان مصرفی.

5 تا از بهترین شرکت های بازاریابی قانونی 2023

همانطور که قصد انتخاب یک شریک بالقوه بازاریابی قانونی را دارید، به سرعت مجموعه ای سرگیجه آور از شرکت های بازاریابی قانونی را در بازار کشف خواهید کرد. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، نگران نباشید. ما پنج شرکت بازاریابی قانونی را گردآوری کرده‌ایم تا در مورد آنها بد،م.

Rankings.io

Rankings.io یک آژانس بازاریابی برنده جوایز است که بر بهینه سازی موتور جستجو برای وکلای آسیب های شخصی متمرکز است. این شرکت که در سال 2013 تأسیس شد، به شرکت های حقوقی کمک می کند تا حضور آنلاین و رتبه بندی جستجوی ارگ،ک خود را از طریق استراتژی هایی مانند بهینه سازی وب سایت، بازاریابی محتوا و ایجاد لینک افزایش دهند. آنها به “شرکت های حقوقی نخبه” که اغلب بودجه بازاریابی قانونی بیشتری دارند، ارائه می شوند.

رفیق نمایندگی دیجیتال مارکتینگ

Comrade مستقر در شیکاگو خدمات بازاریابی دیجیتال را به شرکت های حقوقی ارائه می دهد. تیم با استعداد این شرکت متشکل از طراحان، متخصصان برند و توسعه دهندگان از مشتری، با نیازهایی از توسعه وب و سئو تا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و بازاریابی رسانه های اجتماعی پشتیب، می کنند. علاوه بر این، آنها با متخصصان حقوقی در زمینه هایی مانند قانون آسیب های شخصی، قانون دفاع کیفری، قانون خانواده و قانون مهاجرت کار می کنند.

کالیدیکو

Kaleidico یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در میشیگان است که در سال 2005 تأسیس شد و بر تولید سرنخ متمرکز است. آنها با همکاری با وام دهندگان وام مسکن، شرکت های حقوقی و شرکت های فناوری مالی در هر اندازه، طراحی و توسعه وب، استراتژی برند، سئو و بازاریابی محتوا را ارائه می دهند.

قضاوت

JurisPage یک شرکت بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل است که فقط با شرکت های حقوقی کار می کند. JurisPage که توسط یک وکیل تأسیس شده است به شرکت ها کمک می کند تا علاوه بر گسترش ،ب و کار خود، دید خود را افزایش دهند. علاوه بر این، این شرکت بازاریابی قانونی با شرکت های حقوقی برای ایجاد یک حضور در وب برای تحت تاثیر قرار دادن مراجعین، مشتریان بالقوه و همکاران شریک است.

ONE400

ONE400 پیشرو در دنیای بازاریابی قانونی است. تیم کارشناسان آن از شرکت‌های حقوقی، شرکت‌های فناوری حقوقی، سازمان‌های خدمات حقوقی و سایرین در زمینه بازاریابی، طراحی و توسعه وب‌سایت پشتیب، می‌کنند.

علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید؟ موارد اضافی را کشف کنید شرکت های بازاریابی قانونی در دایرکتوری برنامه Clio ما.

چگونه بهترین آژانس بازاریابی قانونی را برای شرکت خود انتخاب کنید

همانطور که لیست شرکت های بازاریابی قانونی بالقوه خود را کاهش می دهید، تعدادی از ملاحظات وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

  • شهرت، آبرو. آیا شرکت بازاریابی قانونی در وب سایت خود نظرات یا گواهینامه های درخش، دارد؟ عالی. در غیر این صورت، ممکن است لازم باشد برای یافتن نظراتی که به حرفه ای بودن و قابلیت اطمینان آنها صحبت می کند، کاوش کنید. علاوه بر این، دیدن اینکه با چه شرکت هایی در گذشته کار کرده اند، مفید است.
  • تجربه. آیا این شرکت تازه شروع به کار کرده است یا دهه ها تجربه دارند؟ با شرکتی شریک شوید که سابقه ای چشمگیر در کمک به مشتریان در دستیابی به اه، خود دارد.
  • مهارت ها. به ،وان مثال، آیا آژانس روی حقوقی متمرکز است؟ یا آنها آژانسی هستند که به مجموعه ای از صنایع خدمات می دهند؟ اولی مزایای باورن،ی برای شرکت های حقوقی دارد، زیرا آنها تفاوت های ظریف بسیاری از صنعت حقوقی را درک می کنند. علاوه بر این، سوالات حقوقی خاص نیز وجود دارد که باید بپرسید و مهارت هایی برای ارزیابی دانش آنها وجود دارد، مانند هنگام استخدام یک طراح وب شرکت حقوقی یا نویسنده حقوقی سئو.
  • نمونه کارها. خواندن در مورد تخصص یک شرکت در وب سایت آنها یک چیز است – اما همانطور که اغلب پیش می رود، نشان دادن می تواند بسیار قدرتمندتر از گفتن باشد. در هر صورت، نگاهی به مطالعات موردی، نمونه کارهای قبلی یا داستان های موفقیت بیندازید.

بیشتر می خواهید؟ ما هفت مهارت اساسی را در هنگام استخدام مشاور بازاریابی شرکت حقوقی پوشش می دهیم.

نظرات نهایی در مورد شرکت های بازاریابی قانونی

برای نتیجه گیری، در چشم انداز بسیار رقابتی امروزی، شرکت های حقوقی برای برجسته شدن به بازاریابی روی آورده اند. خوشبختانه، این کار را می توان به شرکت های بازاریابی قانونی برون سپاری کرد. به طور کلی، این می تواند به شما کمک کند کارآمدتر کار کنید، درآمد را افزایش دهید و شرکت خود را به ارتفاعات جدیدی ببرید.

در کنار یافتن شریک بازاریابی قانونی من،، برخی از ابزارهایی که در حال حاضر در دسترس هستند را در نظر بگیرید که دارای ویژگی های بازاریابی چشمگیر هستند. به ،وان مثال، جذب مشتری و سازنده وب‌سایت Clio Grow، که با همه چیزهایی که برای ارائه یک برداشت عالی از جعبه نیاز دارید، ارائه می‌شود.

به دنبال اطلاعات یا منابع بیشتر هستید؟ راهنمای کامل ما را در مورد کشف کنید بازاریابی دیجیتال برای وکلا.

ما این پست وبلاگ را در ژوئن 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

دسته بندی شده در: بازاریابی


منبع: https://www.clio.com/blog/best-legal-marketing-companies/