بایدن به بنن می رود؟ وکیل هانتر درخواست های کنگره برای اسناد را رد می کند – جاناتان تورلی


تیم حقوقی هانتر بایدن در مرکز پوشش خبری این ماه قرار گرفته است، زیرا به نظر می رسد صحت لپ تاپ او را در نامه ای تایید کرده است (فقط سعی می کند 24 ساعت بعد از آن عقب نشینی کند). این اقدام برای بایدن و اب لاول، مشاورش، اقدامی کنجکاو و بی دلیل بود، زیرا آنها خواستار تحقیقات جنایی در مورد منتقدان او شدند، طرح دعوا علیه رسانه ها را پیشنهاد ،د، و حتی استدلال ،د که وضعیت معافیت مالیاتی برخی گروه ها توسط IRS لغو شود. با این حال، اکنون تیم در مسیری بسیار مخاطره آمیز حرکت می کند. به نظر می رسد که آنها استراتژی استیو بنن را اتخاذ می کنند که منجر به محکومیت او به تحقیر کنگره شد. لاول قاطعانه امتناع کرد تا این هفته مطالب را به کنگره تحویل دهد و موکلش را برای احضار و پیگرد احتمالی باز بگذارد. این اقدام ممکن است دموکرات‌های تندرو را به وجد آورده باشد، اما این جمهوری‌خواهان هستند که باید از موضع اولیه هانتر بسیار خوشحال باشند.

لاول تحقیقات نظارتی در مورد نفوذ ادعایی خانواده بایدن را غیرقانونی اعلام کرده و از ارائه سوابق مربوط به تحقیقات خود خودداری کرده است. لاول در نامه‌ای به رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان، جیمز کامر (R-KY)، اعلام کرد: «نتایج‌گیری‌های نادرست و بی‌اساس خود را تحت پوشش یک تحقیق واقعی، کمیته را به «سرزمین عجایب» و شما را به ملکه قلب‌ها تبدیل می‌کند که فریاد می‌زنید: “اول جمله، پس از آن حکم.”

این اقدام پس از گزارش‌های خبری مبنی بر تشکیل یک تیم دموکرات در اطراف هانتر برای حمله به شاهدان احتمالی و اتخاذ رویکرد زمین سوخته در دعاوی صورت می‌گیرد. حتی در مسائل شخصی، به نظر می رسد که هانتر از پرورش قبلی یک شخصیت غم انگیز و محاصره شده صرف نظر می کند. اخیرا، هانتر حرکت کرد تا یکی از دخترانش را از استفاده از نام خانوادگی خود منع کند.

در این موضوع اخیر، به نظر می رسد لاول همان استراتژی استیو بنن را دنبال می کند که در نهایت به توهین متهم و محکوم شد. در آن زمان، من گفتم که بنن درخواست اتهام تحقیر کرد و به نظر می رسد بایدن همین استراتژی نسنجیده را تکرار می کند.

لاول بسیار هوشمندتر بود که برخی از مطالب را با حسن نیت در اختیار کمیته قرار داد و در عین حال به دنبال مذاکره در مورد دامنه تحقیق بود. امتناع قاطعانه به کمیته مبنای کافی برای صدور احضاریه می دهد. لاول به سادگی اشتباه می کند که “هیچ هدف قانونی” در جستجوی اطلاعات در مورد نفوذ احتمالی خانواده بایدن که می تواند شخص رئیس جمهور را درگیر کند، وجود ندارد. چنین رسوایی های فساد بخشی از تحقیقات کنگره از ماجرای XYZ تا رسوایی Tea، Dome تا تحقیق درباره منافع تجاری خانوادگی ترامپ.

لاول در را به روی کامر باز گذاشت و او را در مورد “هدف قانونی قانونی” در جلسات متقاعد کرد، اما نامه در رد قاطعانه تقاضای اولیه بیش از حد پیش رفت. کامر احتمالاً از متقاعد ، هانتر بایدن به “مشروعیت” تحقیقاتش خودداری می کند. دادگاه احتمالاً از حق کمیته برای داشتن چنین شواهدی برای سوابق مالی و ارتباطی حمایت می کند. در حالی که کمیته ،وماً همه چیز را به دست نخواهد آورد، احتمالاً در مورد آستانه حق داشتن چنین شواهدی پیروز خواهد شد.

در مورد بنن، دموکرات‌ها زمان کمی را در جستجوی حکم تحقیر آمیز صرف ،د. فقط یک هفته بعد از اینکه بنن یک قرار را از دست داد برای ظاهر شدن، آنها به تحریم تحقیر کمیته رای دادند و به سرعت در کل مجلس تصویب شد. همانطور که در آن زمان گفتم این تحقیر کنگره بود. با این حال، جمهوری خواهان به همان دلیلی که اکنون توسط لاول و برخی از اعضای دموکرات استفاده می شود، با این تحریم مخالفت ،د.

لاول می‌توانست به نامه‌اش پاسخ دهد، همانطور که نامه قبلی خود را روی لپ‌تاپ انجام داد. با این حال، او ممکن است زمان کمی برای انجام این کار داشته باشد. او فقط بنیاد کمیته نظارت را رهبری می کند تا در صورت حفظ این موقعیت، به سرعت به سمت احضاریه و در نهایت مجازات تحقیر حرکت کند. لاول در واقع روند را برای مجلس تسریع کرد و تقویم را برای اقدامات احتمالی توهین آمیز کوتاه کرد. اگر قرار بود این موضوع به دادگاه ها برود (چه به ،وان یک موضوع تحقیر جنایی یا یک موضوع اجرایی یا هر دو)، اکنون زمان زیادی برای کمیته وجود دارد که در تامین بیشتر این مطالب پیروز شود.

این امر مریک گارلند دادستان کل را در موقعیت سختی قرار می دهد. پس از سال‌ها نادیده گرفتن تحریم‌های تحقیرآمیز توسط و، دادگستری، گارلند به شدت برای محاکمه شخصیت‌های ترامپ مانند بنن اقدام کرد. ناکامی در انجام این کار با هانتر بایدن باعث ایجاد نگر، در مورد سوگیری سیاسی در و،خانه می شود.

این لایحه در رابطه با عملیات دستفروشی ادعایی نفوذ بایدن ارائه شده است. در حالی که دموکرات ها و صاحب نظران اصرار دارند که هیچ جرم واقعی در چنین فسادی مطرح نشده است، آشکارا موضوعی است که کنگره باید بررسی کند. در غیر این صورت، دموکرات ها در موقعیتی قرار خواهند گرفت که استدلال کنند که نه دادگاه ها و نه کنگره نمی توانند اتهامات فساد و نفوذ خارجی پیرامون رئیس جمهور و خانواده اش را پیگیری کنند.

این مبارزه‌ای است که جمهوری‌خواهان باید از آن لذت ببرند و هانتر بایدن آن را بسیار آسان‌تر کرد.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/02/10/biden-goes-bannon-counsel-for-،ter-rebuffs-congressional-demands-for-do،ents/