انتخاب بهترین تکنیک‌ها و مباحث راهبردی در آموزش سئو میزبان فا مگ

انتخاب بهترین تکنیک‌ها و مباحث راهبردی در آموزش سئو میزبان فا مگ

بهترین روش این است که کلیدواژه هدف را نزدیک به ابتدای تگ عنوان قرار دهید. فناوری Accelerated Mobile Pages یا AMP امکان بارگذاری سریعتر محتوا در دستگاه های تلفن همراه را فراهم می کند. این فناوری در عمل، به این معنی است که محتوا در یک نسخه ساده تر و سبک تر از صفحه اصلی شما در تلفن های هوشمند ارائه می شود.

  • اگر سه چراغ راهنمایی را در نظر بگیرید، سئو کلاه سفید چراغ سبز، سئو کلاه سیاه چراغ قرمز و سئو کلاه خاکستری نشان دهنده چراغ زرد است.
  • «سایت مپ XML» به گوگل و موتورهای جستجوی دیگر کمک می‌کند که محتوای وب‌سایت شما را بهتر درک کنند و تمام محتوا را به راحتی بیابند.
  • البته که موتورهای جستجو جزییات دقیق الگوریتم های خود را مخفی نگه می دارند.
  • آموزش های رایگان سئو به طور گسترده در سرتاسر اینترنت وجود دارد (مانند همین مقاله ای که مطالعه می کنید!).
  • خیلی خوشحالم که چنین فضایی فراهم شده تا صاحبنظران و افراد کار کشته ی حوزه وب در کنار همدیگه قرار گرفتن و به اشتراک تجارب کاری و فعالیت های تخصصی شون مشغول شدن.

کسب و کاری برنده است که در رتبه خوبی در گوگل داشته باشد و بتواند به نیاز و خواسته کاربر پاسخ مناسب و راضی‌کننده‌ای بدهد. اجرا کردن ریدایرکت‌ها به شکل اشتباه می‌تواند تأثیر جدی و منفی در نتایج موتورهای جستجو داشته باشد. توصیه می‌شود که در صورت امکان از منتقل کردن محتوای یک صفحه از وب‌سایت به URLهای دیگر خودداری کنید. برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی به منظور هدف‌گذاری آن‌ها برای سئوی وب‌سایت باید به معیارهای مختلفی توجه کنید.

چک لیست سئو: مهمترین گام‌های لازم برای ارتقا رتبه سایت در گوگل

هر سایتی که بهتر از HTTPS استفاده می‌کرد امتیاز بیشتری را کسب می‌نمود. با ورود به قرن 21، سرعت رشد دنیای اینترنت و فضای مجازی، شکل دیگری به خود گرفت. هرروز موتورهای جست‌وجو با نام‌های مختلف وارد می‌شوند که بیشتر آن‌ها از گوگل شکست می‌خورند. به شکلی که همیشه و با گذشت سال‌های بسیار، پرمخاطب‌ترین موتور جست‌وجو را می‌توان گوگل دانست. در دسته بندی روش های انجام سئو، کلاه خاکستری آن دسته از روش‌هایی را دربرمی‌گیرد که ریسک کمتری نسبت به یک کلاه سیاه دارند. اگر مجبور می شدیم چیزی را انتخاب کنیم که باید روی آن تمرکز کنید، ارائه اطلاعات با کیفیت به مردم است.

پس از مشاهده این ویدیو و مطالعه منابع رایگان معرفی شده می‌توانید کارگاه‌های تخصصی را به ترتیب قرار گرفته در منوی سایت و صفحه دوره غیرحضوری سئو دریافت و مشاهده کنید. در آخرین قدم تلاش میکنیم تا نتایج بدست آمده از 4 مرحله قبلی را تحلیل کرده و با استفاده از اطلاعات آماری که از گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس جمع آوری میکنیم استراتژی های خود را بهینه کنیم. آنالیز و برنامه ریزی مرز جدایی میان دانش و دانایی است، در این مرحله تجربه به کمک دانش آمده و چشم اندازهای جدیدی را پیش روی ما ایجاد میکند.

بطور کلی، محتوای سایت شما روی مجموعه‌ای از یک سری کلمات کلیدی سئو می‌شود که افراد با جستجو‌ی آن‌ها، می‌توانند سایت شما را در میان سایت‌های مشابه ببینند. حال، تعیین این که چه افرادی وارد وب سایت شما شوند امری است کاملا نسبی و وابسته به تصمیم و استراتژی خودتان. این شمایید که تعریف می‌کنید چه افرادی و با چه هدفی وارد وب سایتتان شده و از خدمات و محصولات سایتتان بهره ببرند. White Hat Seo یا سئو‌ی کلاه سفید برخلاف سئو‌ی کلاه سیاه، به معنی پیروی از قوانین و مقررات و عمل کردن در چارچوب راهبرد‌های موتور‌های جستجو است.

سئو کلاه سیاه (Black Hat SEO)؛ 8 تکنیک ممنوعه سئو

سلام دوست عزیز
زمانیکه یک صفحه از سایت شما در منوی اصلی سایت قرار میگیرد به واسطه لینک سازی خوبی که برایش انجام میشود جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب می‌کند. اگر این صفحه از نظر سئو ارزش و اهمیت زیادی ندارد حذف آن از منوی اصلی تصمیم خوبی است ولی اگر صفحه مهمی در سایت شماست این کار را نکنید. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنم مقاله لینک سازی داخلی را مطالعه کنید. Keyword Difficulty یا سختی کلمه کلیدی فرآیند ارزیابی و سنجش سختی و دشواری رتبه گرفتن در صفحات نتایج موتور‌های جستجو برای یک عبارت خاص است.

سئو، ترکیبی از یادگیری مداوم و تحلیل اطلاعات

سئو یک ابزار قدرتمند و حیاتی برای بهبود رتبه‌بندی و جذب ترافیک مرتبط به وب‌سایت یا فروشگاه آنلاین است. برای ارتقاء کسب و کار خود میتوانید در کلاس های آموزش سئو با تدریس کارشناس و متخصص سئو، آقای حامد مهدی زاده مدیر شرکت سئو روز ثبت نام کنید. سئو محلی برای هر کسب و کاری که بصورت فیزیکی کار خود را انجام می دهد یا کسب و کارهایی که به صورت محلی خدمات و محصول خود را ارائه می کنند مهم است. سئو محلی مجموعه فعالیتهایی است که با انجام آن ها، زمانیکه کاربران به دنبال خدمات و محصولات شما با قصد یافتن نزدیک ترین ها هستند، موتورهای جستجو نتایج مناسب و نزدیک را به آن ها نشان می دهد. بعد از اینکه چند وقتی از راه اندازی سایتتان می گذرد بسته به شرایط مختلف و نیازهای مختلف سایت از جمله رقابت با رقبا و افزایش اعتبار سایت نزد گوگل، نیاز به لینک سازی در سایتها و مدیاهای گوناگون دارید.

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

در پایان این دوره به شما مدرک رسمی وزارت علوم و تحقیقات ارائه می‌شود که معتبرترین مدرک آموزشی در ایران و قابل ترجمه و استفاده بین المللی است. پسورد خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. در ویدئوی زیر بصورت کامل این موارد را توضیح داده ام و شما پس از مشاهده ویدئو میتوانید انتخاب کنید که سئو بهتر است یا تبلیغات در گوگل. همچنین در حوزه های تخصصی در زمینه مقالات و ویدئوهای آموزشی نیز میتوان تولید محتوا انجام داد.

لازم به ذکر است که زمان بیشتری طول می‌کشد تا صفحات دینامیک در مقایسه با صفحات استاتیک بارگذاری شوند. Google AdSense بستری را برای صاحبان سایت فراهم می‌کند تا از محتوای آنلاین خود درآمد کسب کنند. Google AdSense پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که صاحبان سایت می‌توانند با گذاشتن تبلیغات آن روی سایت خود، برحسب تعداد کلیک یا بازدید پول دریافت کنند. گوگل نیز آگهی این افراد را، در‌صورتی که مرتبط با نوع محتوا و بازدید کنندگان سایت‌هایی که در Google AdSense ثبت نام کرده‌اند باشد، به سایت‌های داوطلب می‌دهد. صاحبان سایت‌ها نیز مختارند تا تبلیغات گوگل را هر کجا‌ی صفحات وبسایت خود که می‌خواهند قرار دهند.

پس از اینکه شما محتوای جدیدی در سایت خود منتشر می‌کنید، موتورهای جستجو از جمله گوگل، ربات و خزنده‌های خود را به سمت سایت شما ارسال می‌کند. این ربات و خزنده‌ها در تمامی محتوای شما خزش (یا به اصطلاح کرال) می‌کنند. در این بین ربات‌ها تمامی محتوای صفحه از جمله متن، تصاویر، ویدیو و پادکست‌ها را طبق دستورالعمل‌های پیشفرض بررسی می‌کنند. سئو، علاوه بر اینکه محتوای شما را به موتورهای جستجوگر می شناساند می تواند رتبه بندی سایت شما را نیز افزایش دهد تا محتوای شما در دیدرس بازدیدکنندگان قرار بگیرد.