آموزش نرم افزار اکسل , تدریس و آموزش نرم افزار صفحه گسترده اکسل مقدماتی و پیشرفته | آموزشگاه آپادانا تبریز

آموزش نرم افزار اکسل , تدریس و آموزش نرم افزار صفحه گسترده اکسل مقدماتی و پیشرفته | آموزشگاه آپادانا تبریز

در این صفحه تعدادی فیلم آموزش اکسل مقدماتی تا پیشرفته رایگان قرار داده ایم. سرفصل های آموزشی مطابق با سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای کشور است و شما میتوانید برای آموزش پیشرفته اکسل ادامه فیلم های آموزشی را با کمترین هزینه خریداری کنید. آموزش صفر تا صد اکسل به صورت کلاس های حضوری خصوصی و عمومی نیز در آموزشگاه حسابداری آریا تهران برگزار میشود و شما میتوانید با شرکت در این کلاس ها مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید.

  • به این ترتیب اگر در هر بخشی از مباحث اکسل به مشکل برخوردید میتوانید با مراجعه به دسته مقالات اکسل از آموزش تصویری اکسل بهره مند شده و مشکل را خودتان برطرف کنید.
  • مهمترین مزیت در این دوره از آموزش رایگان اکسل ارائه نمونه سوال عملی اکسل با جواب میباشد تا شما توانید برای آزمون فنی و حرفه ای آماده شده و با کسب نمره قبولی در این آزمون مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت کنید.
  • یکی از کاربرد هایی که نرم افزار اکسل دارد برای انجام کار های اداری میباشد و میتواند افراد را برای ورود به بازار کار آماده کند.
  • اگر یک بار از گزینه‌ی Undo استفاده کنید، گزینه‌ی Redo فعال می‌شود.

اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده قدرتمند است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. به طور گسترده ای در صنایع مختلف برای مدیریت داده ها، تجزیه و تحلیل و تجسم استفاده می شود. در این جلسه به بررسی توابع msgbox و inputbox در زبان vba اکسل خواهیم پرداخت. + ما در فرساران معتقد هستیم که آموزش اکسل یک تخصص است و با ارایه تجربیات خود می‌توانیم کارشناسان سازمان‌ها را در انجام وظایفشان یاری نماییم.

آموزش فرمول و توابع اکسل در حسابداری

نرم افزار اکسل به ابزار قدرتمندی برای رسم نمودارها مجهز شده است که به کاربران کمک می‌کند تا به شیوه جذاب‌تری داده‌های خود را نمایش دهند. انواع مختلفی از نمودارها در اکسل قابل دسترس است که هر یک از آن‌ها در شرایط خاصی کاربردی دارند. در جدول زیر به برخی نمودارها و موارد کاربرد آن‌ها اشاره شده است. دوره رایگان اکسل مقدماتی، یک دوره مناسب برای افرادی هستش که تازه میخوان اکسل رو از صفر شروع کنن.شما در این دوره مهارت لازم رو برای ورود به بازار کار کسب می کنید و میتونید مهارت در اکسل رو در رزومه کاری خودتون بنویسید. Page Layoutتم، ساختار صفحات، ابعاد و گزینه‌های برگه در صفحه گسترده شما را مدیریت می‌کند.

تعیین دقیق تعداد کاراکتر در سلول Excel

در صورتی که بخواهید نکات پیشرفته تری را در این حوزه یاد بگیرید میتوانید آموزش رایگان اکسل پیشرفته را در این صفحه دانلود کنید و نکات لازم را در این حوزه یاد بگیرید. اما برای کاربرانی که قصد دارند سریع از از موعد به یادگیری نرم افزار اکسل و کاربرد آن در عملیات های حسابداری خود دست یابند نیز به صورت سر فصلی و توضیح کوتاه به شما توضیح خواهیم داد که کاربرد های اکسل را به صورت کلی در یابید. علاوه بر این نرم افزار اکسل توانایی نگهداری و پردازش داده های موجود و همچنین رسم کردن نمودار را به کاربران خود ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که شما با دیدن فیلم آموزشی اکسل ۲۰۱۶ به صورت کاملا مسلط و حرفه ای به نسخه های بعدی اکسل هم تسلط پیدا می کنید و نیازی به اموزش اگسل ۲۰۱۹ و ورژن های بالاتر نخواهید داشت. در پایان هر جلسه آموزشی خلاصه آموزش اکسل در اختیار کارآموزان قرار داده میشود و ان ها میتوانند با مرورو خلاصه آموزش ساده اکسل تسلط لازم را به مطالب آموزشی کسب کنند. خلاصه آموزش اکسل این امکان را به کاراموزان میدهد که در زمان کوتاهتری مطالب را مرور کنند و سوالات احتمالی آن ها پاسخ داده میشود.

سطر مورد نظر را انتخاب کنید و سپس با استفاده از تب Home گزینه‌ی قالب بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از اینجا می‌توانید نوشته را پر رنگ کنید، آن را سایه بزنید و رنگ فونت را تغییر دهید. همانند نوار بالای صفحه و تب‌ها، اگر از نرم افزار‌های مایکروسافت آفیس استفاده کرده باشید باید با ابزار دسترسی سریع آن‌ها آشنا باشید. اما اگر این طور نیست، باید بدانید که این ابزار در قسمت بالایی پنجره‌ی اکسل وجود دارد. اهمیت این ابزار اینجاست که باعث می‌شود کار‌های خود را خیلی سریع Undo یا Redo کنید. نرم افزار اکسل، یکی از نرم افزارهای بسته مجموعه آفیس (Office) محصول شرکت مایکروسافت است که در دسته برنامه های اداری (Desktop Application) این مجموعه قرار دارد.